ROZPOZNANIE RYNKU - Dostawa krzeseł. | Urząd

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

ROZPOZNANIE RYNKU - Dostawa krzeseł.

status: zamknięte

 

 

Nowy Targ, 21.03.2019r.

Nasz znak: ZA.271.30.2019

 

 

 

ROZPOZNANIE RYNKU

 

Zapytanie ofertowe  pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy  Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

  1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania w ofert.
  2. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa krzeseł dla potrzeb pracowników Starostwa Powiatowego  
    w Nowym Targu do budynku przy ul. Bolesława Wstydliwego 14.

 

Zadanie nr 1

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Ilość
 

1.

Fotel (krzesło) „Nowy Styl” QUATRO HR GTP 25l – steel 04, tapicerowany, szeroki zagłówek. Siedzisko ergonomiczne i wyprofilowane oparcie. Funkcja Up&Down – płynnie regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi. Dynamiczne oparcie odchylające się synchronicznie z ruchomym siedziskiem w stosunku 2:1. Regulowana siła oporu oparcia. Możliwość blokady siedziska i oparcia w czterech pozycjach. Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika po zwolnieniu blokady ruchu. Regulowane podłokietniki (w pionie i pozycji nakładek) z miękkimi poliuretanowymi nakładkami lub podłokietniki stałe. Płynnie regulowana wysokość siedziska. Nowoczesna i stabilna pięcioramienna podstawa wykonana z polerowanego aluminium. Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych. Chrome tapicerka: 1 x czarny i 3 x szary.

4 szt.

2.

Fotel (krzesło) GROSPOL – TEAM CZARNY (obciążenie do 150 kg). Synchroniczny mechanizm ruchowy, ergonomiczne profile, regulowane podłokietniki, stalowa chromowana podstawa.

12 szt.

Termin wykonania zamówienia : 21 dni od daty zakończenia postępowania

 

Zadanie nr 2

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Ilość
 

1.

Sofa (kanapa) biurowa chrom nogi – BEST II SOLO MEBLE;

– rodzaj i kolor materiału: czarny / z warty splot nitek jednolitej grubości,

– wymiary:

  • szerokość: 140 - 150 cm,
  • głębokość: 75 -80 cm,
  • wysokość: 70 - 75 cm,
  • wysokość siedziska: ok. 40 - 50 cm,
  • głębokość siedziska: 50 - 60 cm,
  • szerokość boczka: 13 cm,

 

– w siedzisku sprężyny faliste (zapewniające komfort i wygodę), dwuosobowa kanapa wolnostojąca - tył również obity tkaniną, solidna konstrukcja z litego drewna i płyty meblowej.

2 szt.

Termin wykonania zamówienia : 21 dni od daty zakończenia postępowania

 

         Uwaga ! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne z zadań.

 

  1. Osoby upoważnione do kontaktów: Marta Rajca, Iwona Waksmundzka  tel. ( 018) 26 61 340.
  2. Termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 29.03.2019r. do godz. 10:00

1.Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w sekretariacie pokój 3.09, lub

2.Faksem na numer 018 26 61 344, lub

3.Drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl

6.          W przypadku składania ofert opisanego w:

1. pkt. 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:   
Oferta  cenowa - ZA.271.30.2019Dostawa krzeseł.  

2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty

3. pkt. 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty

7.      Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest:

Cena brutto za całość poszczególnego z zadań – 100%.

 

 

Załączniki:

 

- Załącznik nr 1 – Formularz oferty

- Załącznik nr 2 – Informacja Administratora Danych Osobowych

- Załącznik nr 3 – Projekt umowy